بهگزارش میراثآریا، مریم جلالی دهکردی روز پنجشنبه در بازدید از بازارچه صنایعدستی و هنرهای سنتی شهرکرد تأکید کرد: بازاریابی و تبلیغات از مهمترین شاخصها در افزایش فروش تولیدات و محصولات صنایعدستی و هنرهای سنتی است.
او افزود: بههمین منظور فعالان عرضه صنایعدستی و هنرهای سنتی بایستی روشهای ارتباط با بازارهای داخلی و خارجی را شناسایی و محصولات خود را براساس نیاز مشتریان تولید کنند.
جلالی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری صنایعدستی و هنرهای سنتی متنوعی دارد و وجود افزونبر ۱۶ هزار هنرمند صنایعدستی و هنرهای سنتی در بام ایران از ویژگیهای بارز این استان بهشمار میرود.
انتهای پیام/
نظر شما